piątek, 19 grudnia 2014

a w grudniu.. świąteczne inspiracje

czas mija mi ekspresowo.... tak że nie mam czasu na nic, i chyba dla tego zaniedbałam bloga.
Tak zwyczajnie za dużo się dzieje....

Dziś przedstawiam kilka pomysłów na nietypowe dekoracje na stół... wykonane z makiet domków 3D od Sylwii Serwin... i szkła, które u mnie jest trochę wybrakowane lub nieużywane....
Do całości dodaję biały brokat, pastę śniegową, sztuczne i suszone gałęzie, mech i to co mi w łapki wpadnie....
a efekt poniżej :D
Mam nadzieję że się przyda i życzę twórczej pracy

PS. od nowego roku obiecuję poprawę...


z ptaszkami w tle ( kieliszek do martini, ptaszki, szyszki, gałęzie sosny i inne "badyle" ;))








































Bombka 16 cm akrylowa z szopką gipsową









 Patera na ciasto ok 15 cm średnicy, makiety domków, suszona kora sztuczne choinki i prawdziwy cyprys .. suszone jabłko i bałwanki ze styropianu 

























Życzę twórczych inspiracji.... 



1 komentarz:

  1. no to ja jestem pod wrazeniem Twoich prac, kieliszek cudny i tacka z domkami

    OdpowiedzUsuń